Finputsat

Vilken jävla dag!
Inte nog med att ja höll på o få ett bryt på jobbet idag så sitter jag här, trött som fan o kan bara inte komma i säng!
Har handlat inför imorgon, uppesittarkväll med min älskade Bodil. De är du o jag:) Och kanske ett djur.

Snön bara dröser ner här och de är så jävla kul o köra bil! sladdar omkring och dom är inte uppskattande på parkeringarna när jag kommer där.
När ja va på väg hem så gick ett gäng pojkar på gatan, sladdade fram o tutade, dom flög all världens väg.
Men efter en helvetesdag som denna hade ja rätt o va lite elak.
Det fick jag visserligen igen senare när dom stog utanför parkeringshuset med nykramade snöbollar. hahaha

Idag har jag råkat ut för en del. Många äckliga kunder och jobbiga kollegor. Hoppas de kan lägga sig.
Imorgon är de dock jag som går hem först =)

Längtar till juldagen och dagarna efter så ja tror jag spricker!
Nu ska jag krypa ner o se om jag får tag i tias, den nörden verkar ju gått under jorden!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0