Efterlyser kroppsdelar!

Innan jag och mamma o Nemo begav oss ut på över en timmes kvällspromenad i fyra minus så var jag fulländad.
Jag hade känsel i alla kroppsdelar.
Nu saknar jag min underkropp, samt delar av ansiktet. någon som sett dom i närheten av ramberget? ring mig!


Dagen idag har varit finfin.
Ledig.
Och slapp.

Var på ansiktsbehandling och såg rätt mör ut när jag kom ut. Mamma var högblank och hade rolig frisyr.
Efter den begav vi oss för att hämta upp våran gris hos tant amanda.
Hon bjöd på kaffe och vi stannade en stund.
Nemo fick stållarycket och var allmänt tetig.

När vi kom hem så drog jag ihop middag.
På menyn stog:
Chilimarinerad fläskfilé med crisscuts.
Grönsaksblandning med champinjoner och nötmix
Bearnaisesås och ramlösa

Var de gott? OJA!
Än en gång har jag övervunnit mig själv och visat mina skillz i köket. Mamma var helnöjd och jag var proppmätt!

Därefter blev de tvtittande på både matlagning och bönder.
Och nu denna helvetesfärd runt halva göteborg till fots.

Nu ska jag lura med mig nemo ner under täcket så ja kan sno lite av hans värme.
Gonatt mina kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0