Det är dax!

I know, i know i been bad!

Varit sämst på att uppdatera nu, men har varken haft tid, ork eller lust till det.
Men nu är jag igång här!

Kan börja med att säga att jag har haft en så jävla bra helg!Den kommer jag leva på så länge!!!
Fredagen var helt kanon! Mötte upp Göteborg vid liseberg, tog nån öl och åkte i världens roligaste hiss upp till heaven23 där resten av göteborgs befolkning befann sig, helvete va packat det var!
Lagom snurrig den kvällen,men trevligt var det! ;)

Lördagen var jag mer död än levande. Lagom seg, och nästan lite bakis, huvudet var inte riktigt med mig.
Therese och Markus var här, och markus hår blev dunderfräscht!så nice!
Therese hade med sig en present, tack sötnos=)

Senare åkte jag ner för att hämta steve och tezzan på centralen. vi drog o käkade för att sen åka hem och börja förkröket. öl efter öl och en liten drink och nån timme vid spegeln.
När vi hade provat ut alla kläder och bestämt oss var de dax o röra sig mot skandinavium.
Dunder fett med folk. Träffade många kända ansikten.

Efter spelningen drog vi mot rockbaren, där ett o annat trevligt ansikte dök upp =D

Nu sitter jag här, inget bakis alls, blir snart en prommenad. men först en dusch!Lussemys ikväll.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0