Whey to much memories

Har röjt ikväll.
Gått igenom varenda liten låda.
Fan va skräp.
Två fulla sopsäckar med skräp.
Hittade mycket som fick mig att skratta, bla mina gamla idkort.
Hittade dock mycket som inte fick mig att skratta, sånt som gjorde ont att se, men som jag har gjort mig lycklig tidigare.
Mycket minnen väcktes oavsett om de var bra eller dåliga.
Bearbetning av detta pågår nu.

Lätt omtumlande sitter ja nu här i min säng.
Har duschat, imorgon får jag fortsätta.
Usch, hoppas aldrig mer att jag behöver göra om detta.

Fick för övrigt inte sålt bilen idag.
Ska slänga ut den på blocket så jag blir av med den fortast möjligt..
Så vet ni nån som.. aa. skicka ett mail!

Nu måste jag sova.
Natti, paz =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0