Vart fan var du?

Stora snygga händiga karl när ja behövde dig?
Eller nej föressten, ja behöver fan ingen karl, ja klarar mig själv!

Gissa vilken helvetesdag jag har haft?!!!

08'00 - 09'00 Morgonprommenad
09'00 - 11'00 Diverse ärenden inkulderat matlåda packning osv
11'00 - 18'00 - Ett levande helvete i salongen
18'00 - 18'10 - Lyckan är optimal, jag ska åka till gymmet
18'10 - 18'20 - Himlen faller över mig, jag har fått PUNKTERING!
18'30 - 19'30 - Jag kör ett Combatpass i ren jävla ilska, spottar o fräser åt min punktering
19'30 - 20'30 - Jag beger mig hem, med buss för att hämta punkteringsskum och förbannar mig för att jag alltid råkar ut för en helvetes massa skit med min bil.
20'35 - Är i full gång med att agera Handygirl. jag kan själv!
21'45 - Jag har fått ordning på allt, handlat och är i full gång med matlagning.

Imorgon blir de att gå upp tidigt och införskaffa ett nytt däck åt cobran.
Jag är så jävla trött o irriterad.
Att de inte bara kunde bli en vanlig måndag?
Nehää då, vakna med sinnessjuk mensvärk och ger mig fan på att ut o gå iaf. Sen de här. Va har jag gjort för att förtjäna detta?.. De måste ha varit för allt har gått så sjukt bra för mig sista tiden.

Nu ska ja knäcka en öl. De är jag fan värd!
Sen ska ja avnjuta en sjuuuukt god middag!
Soo Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0