Vad tänkte man på egentligen?

Har haft många diskussioner på salongen idag om allt möjligt.
Att surra med folk om saker som man själv upplever eller har upplevt utan att nämna att de är en själv man pratar om e rätt häftigt.

Hur många gånger har du inte ställt dig frågan.. Vad i helvete tänkte jag på? Hur kan jag ha varit så blind? Varför fattade jag inte? Eller vad såg jag? bla bla bla..

En kund berättade om en gammal kärlek som hon hade varit såååå kär i, som senare dumpade henne och sårade henne som in i norden.
Sen några år senare, när hon var lyckligt gift stötte hon på denne på ica. Hon hade först tänkt om honom: fy va sliskig o lönnfet gammalt äckel. sen när han kom fram o hälsade på henne så tackade hon gudarna för att hon inte levde med honom! mohahaha.

Ja träffade på ett x för nåt år sen. och någon som man tyckt så mycket om, och velat vara med 24/7, förstår man inte ens varför? Är de man själv som har ändrats så? Eller vad händer i huvudet när man gör slut? För helt plötsligt är de inte hjärtat längre som styr.

Hur var de för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0