Trassel

De går en röd tråd genom livet.
Det har varit väldigt trassligt, men de börjar ordna upp sig!

Dagen i all ära har varit knepig.
Ja vaknade sjukt sent efter en hemsk natt.
Haft en konstig seg dag.
Och efter jobbet åkte jag till gymmet för att säga upp mitt medlemsskap. Det var vemodigt.

Efter de knallade jag på stan o gjorde lite fynd på rean.
Ett par skor, en söt liten topp. och en longsleeve o ett par örhängen.

Har bara hängt hemma ikväll. borde städa, borde packa, borde duscha.
Men istället har jag varit som klistrad vid paris hilton, my new bff.
Galet va puckade brudar de finns!

Nu ska ja faktiskt lägga mig o sova, upp imorgon o duscha o packa.
Har en underbar helg framför mig!

TTYS

btw. El rävo, guess vem som har bögbena idag?;)

Kommentarer
Postat av: El rävooo

Hahaha faan va nice jag har det nästan varje dag nu känner mig som en riktig BÖG hahaha...

Saknar dig jätte mycket !!!<3<3

2009-08-07 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0