They call me.. Maggan

Igår hade vi en riktig karatefylla!
Två vinare. en sinnessjuk redbull/vodka, öl,cider mm..
Heter man Marlene så är man inte på topp idag.

När jag vaknade imorse så hade jag somnat mitt i ett sms som jag höll på att skriva, lampan var tänd, jag hade fortfarande smink o kläder på mig.
Men jag var förvånad över att jag mådde såpass bra. Tills ja fattade att ja fortfarande var berusad.
När de väl släppte sen så kom baksmällan som ett brev på posten.
Usch o fy o ve o fasa!
Jag har fortfarande inte blivit människa!
Och vilket skoskav sen!

På detta en lång bilfärd hem med en cambridgedrickande perjouk.

Får bli en ramlösa på detta, för imorgon sitter ja där med.


En bakisvänlig bild, håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0