Surr

Än en gång har jag surrat omkring med folk.
De är något som jag älskar med mitt jobb. Att man kan höra så många människors åsikter om saker och ting om man bara vill. Och utan att säga att de är en själv som man pratar om.
Jag har till och med kunder som läser min blogg! Lite häftigt faktiskt.

Jag har totalt snöat in mig på Lily Allen - Fuck you.
Hon verkar vara en sån skön människa!
Hon bryr sig inte för fem öre om vad folk tycker och hon är sig själv.
De gillar vi!

De är på tok för mycket tänk i de banorna om vad andra tycker? Vem fan bryr sig? Bara du är nöjd och gör vad du känner är bäst för dig själv.
Utan att lägga de i ett alldeles för själviskt fack så,.. eller skit samma. De jag försöker säga.
Mind your own buisness, fuck you ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0