Så, nu var de gjort.

Morgonprommenaden är avklarad och trots vissa grejjer gick de otroligt bra!
Med tanke på cyklingen igår så borde jag nästan känna av mer. Ibland förvånas man, och positivt tillome! :)
Har en hel del energi, och de kan jag behöva en måndag.
Ikväll blir de gymmet!

Sitter här nu med en kaffe o frukosten.,
Vad som hände med cambridge?.. jadu, jag hade inte motivation nog, och göra något halvhjärtat är inte min grej.

Ikväll är de dax att börja röja här. De ser ut!!
Har förberett maten med., Skönt o ha de halvklart när man kommer hem.

Ska uträtta lite ärenden nu innan jag börjat. Ska bl.a ner på högskolan. en sväng förbi handels måste jag också.
Så nu sätter ja fart!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0