Rapport

God förmiddag!
Här rapporteras de från ett soligt halmstad.
Dock blåser de en del, men lite brun kan man nog se till att bli ändå.

Igår efter jobbet så drog ja på mig mysdressen och körde ner. OM babbas blev lycklig!
Hela familjen var samlad och vi satt faktiskt för första gången allihopa och såg en film tillsammans.
Och de är högst ovanligt. Vi såg dumpad och mamma skrattade så högt att vi var nära att bli vräkta.

Kan meddela att jag blivit sjuk. Min hals är totalt igensvullen och illröd. Halsfluss ab. Blir flytande föda för mig. Får se hur de går när jag och pappa ska ut och käka ikväll.. kanske finns de någon soppa.

Är festival här i helgen, och den ska väl kanske undersökas lite. Men just nu väntar jag på att farrahnoosh ska vakna till liv så jag kan tvinga henne att åka med till stan.

Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: majs

majsen majsen majsen.... jag tänker på dig!!!!

det äre fler som gö rhär hemma.. haha!!



Puss kram

2009-08-05 @ 23:18:51
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0