Mycket godare!

God kväll mina kära!
Kommer med ett sinnessjukt gott tips!
För alla er tjockisar som bantar på pulver, good for you!
De finns en skitgod mintchokladdrink ni kan blanda med varmt vatten och de är tamigfan mycket godare än oboy!
Lööv it!

Jag och pappa har slitit som djur idag. Får inte glömma Jimmy och Malin med som var till stor hjälp! Tack för att ni finns, lööv joo to!

Blev riktigt rädd när pappa dock snubblade i trappan och ramlade helt handfallen med en flyttlåda ner i stengolvet, de såg ruskigt otäckt ut:( Men vi klarade oss.

Sen har vi varit iväg och skrivit på kontrakt idag. wooho. Så söndag 4 oktober, bara o signa up, hjälp mig o flytta!

Nu sitter ja här, har precis varit ute i regnet med Nemo. Totalt dygnsura!
Vi har förövrigt varit hos veterinären imorses.
Hans knöl har växt så jag blev lite rädd.
Har fått en vaccination till med. Så nu ska vi avvakta och se...

Imorgon börjar jag jobba igen.
De har varit en galet jobbig semester med mycke knasigheter.
En månad.. nästan att räkna dagarna...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0