My new BFF ♥

Guess what?
(hur ofta börjar jag ett inlägg så?)

Jag har minsann fått mig en ny bästa kompis.
Den är elektisk, med sladd och den blandar drinkar.. hmm, va kan de vara?
Jo, en stavmixer!

Har inte ätit på 48 timmar! Still going strong.
Har däremot kissat som en gnu idag!
Och inte nog med de så har jag varit o solat:)

Väl hemma sen tog jag mig en kvällsprommenad, så himla skönt va de.
Sen har jag rensat upp lite här hemma.
Imorgon ska jag ta tag i ett o annat.
De är snart helg och jag längtar så jag tror jag kan dö!

Men till skillnad från alla andra helger så har jag inget planerat, ska ta den helt o hållet som den kommer och göra de som faller mig in.
Håller dock tummarna för att jag ska slippa jobba på lördag, men om jag måste så är de faktiskt inte hela världen.
Vet i alla fall en sak jag ska göra i helgen ;)

Nu ska jag gå o lägga mig, och när jag vaknar imorgon bitti så önskar jag mig en brakfrukost. ( som om de kommer hända!?) HELL NO.
En drink och en morgonprommenad. Det är vad som kommer att hända.

So long!

BTW. helgen v 35! Långdejt :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0