Morgonmys

Godmorgon!
Har varit ute med Nemo nyss. De småregnade så vi gick ingen jättelång runda, men tillräckligt.
Väntar på att tabletterna ska värka.

Igår var jag ''hemma''. jag visade vad jag gick för och säkrade framtiden ett steg till.
Det går bra för Marlene nu.

Var inne på rutmfl. jäklar va mycke snyggt ja hittade, skulle kunna shoppa hur mycke som helst!
Ursnygga jeans för bara 299:-, massor av fina blusar o stickade koftor o mysiga mössor.
Hittade en dunderfin höstjacka som jag blev så kär i. Men jag vet också att jag har 456 jackor i källarn som jag kan slita lite på. Men ingen sån..... jaja, vi får se.

Sen vandrade jag vidare till Gina, va är de med tjejer o gina? Ja tror till och med helsatt de finns en sekt! Gina-sekten!
Hur som helst, då kunde jag inte hålla mig längre! Hittade en oversizad underbart go stickad tröja. Ville haft i beige, men den i svart fick följa med hem.
Sen fastnade ögonen på en dundermysig halsduk. Men får rensa bland mina innan den är välkommen hem.
Men känner jag mig rätt så kommer den hänga i min hall inom de närmaste.

Med en kaffe uppkrupen i soffan nu, visst låter de mysigt?
Sitter och pratar lite med Henrik på msn, trevlig pojk de där:)

Nu ska ja vila lite. ska iväg till Lena sen.
Får träffa Tezzan o Nellie senare idag. Så kul.
Mysigt me  bebisar :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0