Jag drömde

Hade en så otroligt mysig dröm, att vakna med ett leende på läpparna är något ja sällan gör.
Denna morgonen har börjat bra, hela dagen ska kompensera min hemska gårdag.

Jag har gjort kaffe, slängt på mig morgonrocken, och här är jag nu, uppkrupen i soffan med Winnerbäck.
Som jag hade dig förut, en underbar låt.

Jag har fått en sneak peak på morgondagen, och jag är verkligen förväntansfull! Hela den här grejjen med allt! De bara fladdrar i magen när jag tänker på de :) iiiiiiiih

Inom loppet av tre månader så kommer jag ha förvandlats till en ny människa. Och jag älskar verkligen tanken på de.
Detta har gjort att jag ser fram emot hösten, mörkret, färgerna och mys!

Jag är redo att bli lycklig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0