Jag är inte en sån som ger upp!

Igår höll jag på att ge upp.
Det var så otroligt jobbigt. Men idag kan jag inte förstå vad de var som var så jobbigt!
Fan va man kan va svag ibland. Men ge inte efter!
*Stålsätt dig
*Ingen kommer göra de åt dig
*Du vet att du klarar de
+ Du känner dig som världens bästa när du når ditt mål
- Du kommer känna att du vill ge upp, men kämpa vidare!

Kvart över sju ringde min klocka.
Jag har varit ute på en dryg timmes morgonprommenad.
Jag har lagt ne beach 09, men beach 10 kommer vara smokin!

Nu sitter jag här lite halvkaxigt med en kaffe och lyssnar på Lady Gaga samtidigt som jag äntligen färgar mina ögonbryn!
Fick dom fixade igår, och de var verkligen behövligt, galet vildvuxet, måste renovera upp sig lite inför fisketurerna.
Ikväll blir de nog att pressa igen, de var guld och så avkopplande!
I väntan på att min förmögenhet växer så ska jag boka in en ansiktsbehandlig på lördag.
För att jag är värd de!;)


Ska in i duschen nu, sen göra mig onsdagsfin.
Har börjat tänka positivt om denna hemska dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0