I already won first place.

Jag har något sjukt jobbigt framför mig.
Jag har levt i en bubbla i två veckor och de har varit otroligt jobbigt.
Det har kännts falskt, de har kännts som om jag har gått bakom ryggen på folk, men jag hade inget val.
Det kommer att komma som en bomb.
Vissa av er vet redan. Men inte alla.

Ni som känner mig riktigt vet vad jag pratar om. För jag kan ha nämnt något.. hehe.
Oavsett, igår blev de i alla fall helt klart.
Det känns otroligt roligt, och det kommer göra mig till en helt ny person.
Det är ett nytt liv, och nya möjligheter.
Jag har mål igen, jag ska satsa!
Jag har bara startat nu, har långt kvar.

Jag ser verkligen fram emot detta, det är vad jag behöver.
Har varit på tok för mycket onödig skit i mitt liv.
Visst, de har varit värt det, och jag är glad att jag har varit med om allt som har hänt.
För hade de inte hänt, så hade jag inte varit personen jag är nu.

Jag känner mig förväntansfull men ändå rädd på samma gång.
Rädsla är för mig en känsla som jag inte brottas med allt för ofta.
Men jag känner mig själv såpass bra nu att jag vet detta.

Har jag bestämt mig för något, så blir det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0