Home

Borta bra, men hemma bäst.. bara en klyscha?
Nej, de är sjukt skönt.

Har fått en del gjort sedan ja kom hem.
Har handlat, lagat mat, duschat o hunnit se slutet på my new bff. nu väntar säsong två:)
The real world har ja sett med, kan knappt vänta på de nya avsnittet, de kommer nog redan på fredag.
Vilken nörd jag håller på att bli!
Nästan värre än när jag var besatt i blocket.se  ...

Som vanligt så regnade de i närheten av borås, och min vindrutetorkare är trasig så ja har fått sitta o hålla i spaken hela tiden!jobbigt eller??? Blixtrade gjorde de hejdlöst också.

I veckan är de mycke som händer, hela mitt liv kommer att ändras!
Jag kan knappt vänta.
Jag börjar om.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0