Guten Morgen

HEJ!!!
Guess what?
Jag är som en tickande bomb!.. Hur jag än gör så vaknar jag klockan 8.30. Så irriterande när man har semester och faktiskt kan sova om man vill! Men icke då! Jag kan liksom inte somna om.
Kan iofs bero lite på att jag har lagt mig senast halv elva varenda kväll nu ett tag.

Sitter här och väntar på att tabletten ska värka. Sen ska jag pilla i mig lite frukost.
Idag ska jag fixa hår. GOOD.

Satt o kikade resor igår. Ja vill vill vill åka till solen! Men de går inte, för guuud va dyra resorna är! En vecka är rena rånet!

Blir lite kaffe på detta!



En fularbild, de var längesen! :)


Kommentarer
Postat av: Bylin.

Hmm. Handfatet till höger om dig i lagom sitthöjd? Jag hoppas inte att du passade på att ta bilden när du, ja. Satt..

2009-08-19 @ 15:35:14
Postat av: msf

mahahahhaa självklart var ja på lunch o utförde mina behov samtidigt som jag blev tillräckligt uttråkad o tog kort!

NEJDÅ!

2009-08-19 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0