Fly förbannad!

Kan ju just undra här hur bra de är att börja veckan med sån ilska?

Gick upp klockan åtta och ringde till vårdcentralen. Jag har ju som tidigare nämnt förbannat ont i halsen.
Så dom ringde upp mig redan fem över, de gick fort.
Men hon ville inte skicka mig till någon läkare utan jag skulle få gå på någon form av öppen mottagning, och om mina prover inte visade något så skulle jag få gå hem och ha ont.
Jävla idioter!
Tur man har en läkare närmre sig som hjälper en. Tack för de!
Så idag får jag min penicillin.

Flytande föda blir de i alla fall, höll på att avlida igår när jag försökte äta frukost. De kändes som jag blödde i halsen. Så idag är de massa vätska och varma drycker. Tycker du synd om mig?  Kom förbi med en latte;)

Har sovit som en stock, hade nog lite feber igår kväll för jag slocknade direkt, helt utan tabletter.
Ska försöka ta mig in i duschen så jag ser något sånär ut..
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0