Exploring Norrköping

Gode gud!
De är ju en helt annan art som lever där uppe. ( och då snackar jag inte om djuren på kålmården )
Hur i helvete kan man lyckas låta så som dom gör?
Låter som en blandning mellan en gnällig grannkärring och en gotlänning.
Antal x goa skratt fick vi i alla fall.

När vi var tillräckligt vingliga för att klara av att gå i klackar så begav vi oss ner mot stan.
På vägen ner dit så blev vi haffade av Hassan. Han var brutalt hårdhänt och de tyckte vi inte om.
Han var efterhängsen och jag var tvungen o ragga upp en stackars liten chilenare för att vi skulle bli av med irakiern hassan.

Vidare till stan.. Mötte Josefin på Mackedonken, hon var söt som alltid och hade arbetsmoralen uppdragen över öronen. Men vi tummade på att du ska komma till mig ''sen'' . O gud nåde dig om du inte gör=)

Vi stack vidare, messade med E. Och vi hamnade på Bishop. Där va de galej.
En sorglig kille satte sig vid vårat bord o listade snabbt ut att vi var turister.

Klockan har nu hunnit bli en del, och när de stängde så skulle vi bege os hem, till fots! Jag klagade över mitt skoskav ( jag har för övrigt precis opererat bort min strumpa från mitt köttiga goa skoskav, no pain no gain, eller va säger man? )
Men vi fyra vandrade vidare i natten.
Vissa var hungriga, andra var häpna.
Jag fick diverse info om var ja aldrig skulle gå när jag besökte norrköping, och efter lite sniffande så lyckades jag träffa rätt på sprayen. hahahaha

När vi sagt hejdå till E så var de dags o skaka av oss D. Guuuuuuuuuuuud va jobbig! Sån sorglig människa. men ja fick en klockren bild på detta!:P

Väl hemma sen så var ja helt slut.
Emilie stupade i säng o ja somnade med telefonen i handen.
Bra jobbat!

Summering av Nkpg:
En uppsamlingsstad för udda människor med talproblem
Dock en del mycket trevliga
Minuspoäng för en kall kväll, och för galne Hassan
Och såklart, mitt skoskav och min digitalkamera som hade laddat ur

Skulle du göra om kvällen?
Förmodligen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0