Ett läskigt val



Fröken Apoliva Herself

Jag tror inte denna stackare visste vad hon gav sig in på när hon skrev kontraktet med apoteket för att göra reklamenfilmen om apolivas produkter.
Detta har varit ett omtalat ämne och visst, jag vill inte påstå att reklamen direkt är banrvänlig.
Hon ser läskig ut, och jag skulle inte vilja se den precis innan jag gick o la mig.
Varför väljer man att göra en sån reklamfilm?

Tydligen är de så många som är rädda för denna reklamfilm att dom till och med har startat en klubb på facebook.com.
I biosalongerna så skriker folk högt när dom ser reklamen.

Jag tycker de är sinnessjukt kul. Sånt som inte är menat att skrämma, de pissar folk i byxorna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0