En sten föll från mitt hjärta

Nu äntligen kan jag berätta för alla vad de är som jag har gått och tryckt på de sista.

OM jag känner mig lättad!
Har precis varit uppe på jobbet och sagt upp mig.
Från och med 1 oktober jobbar jag inte längre på salongen i Borås.

Jag ska flytta till Göteborg!
Jag har fått en alldeles underbar lägenhet som ligger såpass centralt att jag kan åka spårvagn in på 5 minuter! Och gå gör man väl på en kvart, tjugo minuter.
Jag har fått ett nytt jobb, och jag börjar 5 oktober.

Jag har fått en nystart!
Och de bästa av allt, jag har fått bra stöd!
Utan de hade de aldrig gått.

Det känns helt sjukt att jag verkligen ska flytta ifrån Borås. Det är verkligen helt säkert nu. Allt är färdigt.
Jag lyckades! Så många år som jag har varit påväg till Göteborg.
Nu äntligen!

Bort med de gamla, in med de nya. Ett eget infirande av mitt nya liv. Det kommer de minsann att bli!
Ser verkligen fram emot framtiden och allt som den har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0