Brunch på hisingen

Har precis avnjutit en spicy god brunch med mina kära värdar.
Ni ser mig snart som inventarie här, men ni vet att jag uppskattar de:)

Solen skiner här och efter antal uträkningar och kalkyler igår så känns de bättre.
Min semester är i full gång och jag ska verkligen njuta. Men har en del att göra också.

Idag ska jag hem till Borås igen. Jag ska se om jag kan jaga fatt i en tvättid. Börja packa o sådär.
På tisdag ska jag på ansiktsbehandling, ska boka in en massage med.
Allt för att ladda krafterna.

Idag blir de en sväng om ikea. Ska även till mediamärkt för att se om jag kan hitta mig en schysst digitalkamera. Har projekt på gång:) hehe

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0