Be prepared!

Hahahahaha!!!
Jag har skrattat så mamma o dom nästan blivit vräkta!
Skrattat så ja gråtit, fått andnöd och nästan, nästan kissat på mig.
Kunde inte ens hålla nemo när vi var ute för att ja skratta så.
Någon som är övertrött?näähädå!

De började när ja kollade på paris my new bff, dom hade en makeover o de va en som stylade en stackare så galet ful att man inte kunde annat än skratta.

Sen när ja va på kvällsprommenad med mamma o nemo så kunde ja inte sluta.
Blev dock inte bättre när Nemo hittade en läderkula, och alla vet hur han blir bland bollar. De är en helt paralyserad hund!
Så när ja va på toa (mamma o ja tar alltid med nemo in på handikappstoan på kvällen) så var nemo galen!
Han hade läderkulan med sig, och dom hade spolat golvet och jag trodde seriöst att han skulle bryta benen! Hahaha han var som bambi på hal is!
Sen när vi skulle gå ut, så bara flög han ut med en boll framför sig o de stog folk utanför, och deras miner när en pitbull jagar en boll ut från en handikappstoalett - de var obetalbart!

Ja har fått gömma den nu, så han går omkring här som en osalig ande, han vet vart den är men så länge ja är här så tar han den inte. Så han väntar ut mig.. hehe. smart är han också!

 

Alla har väl haft en dålig dag, men för den här stackaren måste de vara den sämsta i världshistorien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0