1:a semesterdagen

Hej allihopa!
Nu har jag sovit ut ordentligt!
Idag har jag ett späckat schema med antal grejer som jag ska göra.
Gott att få så mycket gjort och slippa tänka på jobb, har dock en hel del annat att tänka på.

Idag har jag börjat med kuren. Hade lyckats gå ner två kilo sen föregående vecka ändå har jag bara ätit skräp känns de som. Men jag har druckit otroligt mycket vatten. De är alltid något.

Jag ska snart iväg upp till pistolero. Har en del ärenden som jag ska göra med.
Senare ikväll blir de gymmet också.

Har hunnit boka tid hos tandläkarn, dit ska jag på torsdag.
Har ansiktsbehandligen imorgon.
Tvätt idag.
Framvagnsinställningen på bilen imorgon.
Och en massage ska jag klämma in här emellan också.

Jag utnyttjar tiden!
Nu ska jag göra mig iordning och äka iväg.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0