You and me and Helosan

På sista tiden har jag inte haft tid att ta hand om mig själv, och de har min kropp fått lida för.
Mina fötter måste renoveras! Så jag grävde i mitt badrumsskåp efter den absolut fetaste cremen jag kunde hitta, helosan. Så nu har jag balsamerat in dom.

Sitter som vanligt på golvet och myser vid elementet invirad i en pläd. Känner mig galet tråkig, men jag måste tillåta mig själv att vara lat. Jag kan inte få ångest över att göra ingenting. Måste helt enkelt lära mig att slappa.

Jag har varit bitter de sista. Och de är jag nog fortfarande men de ligger sån enorm press på mig just nu och jag önskar att de bara kunde vara över. Men nästa söndag kommer domen. Då måste allt vara klart.

Igår var jag på påskfest hos linda. de var meningen att vi skule gått ut. Men efter antal cider så kände jag bara, STOPP!. så jag drack inge mer, fick en galen huvudvärk och åkte hem. Somnade med en gång. Och vaknade med samma jävla huvudvärk idag. aaaaaaah!!

Gräddet på moset var när min morbror ändrade sig och inte kunde hjälpa mig idag. så imorgon, på pappas födelsedag måste jag reparera bilen. De känns tråkigt.

Jag funderar på om jag ska ta nemo o gå till tullen, de blir en bra prommenad., mycke välbehövlig. de är så gott väder me.. ska fundera lite mer på de.

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0