Weeeheeey

God morgon mina kära!
Vaknade innan klockan men försökte verkligen somna så jag kunde höra den underbara väckningssignalen.
Haha, jag är så full av energi idag. Hoppas de står sig!

Som vanligt, med en kaffe i handen framför topmodels reprisen.
Vädret är underbart och jag funderar på vad man ska ha på sig?

Igår kväll tog jag verkligen hand om mig själv. Duschade, peelade mig, rakade benen, gjorde en ansiktsmask, gjorde fötterna fina.och som på toppen så fixade jag ögonbrynen, hur ofta händer detta? Alltför sällan insåg jag nu.

Har upptäckt Ldb. De är nog de bästa lågbudgetsprodukterna som någonsin uppfunnits! Deras bodylotion, bodyscrub och ansiktsrengörngar. helt kanon! Luktar gott !

Idag står de jobb på schemat. Men innan detta ska jag hinna en prommenad med Nemo. Sen till mamma. Sen på lunchen ska jag iväg til fristad, ska fixa mer pulver. haha.
Sen efter jobbet är de en fika med Veronica på schemat. Ska bli så mysigt. Det händer också alltför sällan.

Men nu ska jag sätta fart. Måste rota ur garderoben för att hitta något somrigt :)
Hörs ikväll.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0