Tjurhuvve!

Ja de är jag fanimej.
Har inte fått min jävla lunch idag heller. Måste blir ändring, annars får ja börja kolla på annat.

Är hos mamma o pustar ut. Ska strax bege mig.
Måste fylla på kaffeförrådet, och mineralvattnet.

Imorse blev de en runda runt byttorpssjön, jäklar va skönt. Sen vägde jag mig. har gått på kur i en vecka nu. Och vågen pekade på - 5 kg. wooohooo. keep uå the good work säger ja bara!

Har lyckats skrapa ihop 81:- i dricks idag. för de var jag värd
.
Tills senare:
Fick hem kicks medlemstidning, jäkla bra erbjudande.
Ska köpa mig en juicytubes nu när de e kampanj. endast 159:- Blir nog ett rosa :)

Ikväll blir de prommenad, och desperate housewifes.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0