sunshinedust

Pappa fyller år, hurra hurra.
Tänkte överasska med frukost,men de blir snarare lunch.
Ella jobbar o mamma sover säkert.
Bra!?

Får se om jag får lagat min bil idag. Hoppas, annars vet ja inte när de ska bli gjort..

Vi sitter här i soffan, jag o älskling, baba sover i sängen. Grodan boll är på tv, och de är inte jag som valt kanal.
Jag var duktig och gick upp klockan åtta imorse, just för att de inte ska bli så jobbigt sen när jag ska jobba imorgon.
Man kommer så lätt ur rythmen.

Min tanke var idag att jag som sagt skulle överasskat med frukost, men icke.
Sen laga min bil.
Fira pappa.
Och kanske ta en kaffe med el rävo.

Vi får se hur de blir med den planeringen.

Solen är inte lika stekig idag. Synd. Fick lite färg igår. De blev en lång prommenad från sjöbo till tullen med bäbs o gubben. Vi var så duktiga!
Sen lagade jag en brakmiddag, som vi avnjöt på balkongen med ett glas vin.
Somnade i god tid, och vaknade i god tid.

Nu ska jag göra mig till människa och börja min lediga, fullspäckade dag.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0