Morgonkaffe

Som vanligt, invirad i en filt vid elementet. Jag älskar detta!
Detta är tredje dagen på kuren och jag pissar som en kamel!
Måste gått ner mist tio kilo av all vätska känns de som!

Gubben är hemma från småland igen. Det känns skönt att ha dig hemma igen,och de var lika mysigt som alltid att sova med dig.
Nemisen är hemma och vardagen är tillbaka.

Helgen som blir. jag jobbar lördag. Sen är de lugnt. Svärmor fyller år, så vi kanske åker över med en liten present. De vore ju mysigt! Jag har filat på en present, och nu när hon slutar jobba så är hon verkligen värd detta. Hon är så söt.

Igår gjorde jag slingor på ella, jävlar va fin hon blev!
Nu ska jag bege mig mot jobbet.
See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0