Lättad

Ett lugn har spridit sig i min kropp. Jag vaknade i morse med ett leende på läpparna hela 45 minuter innan klockan ringde. Jag hade gubbens armar omkring mig, jag hade ett stort problem ur världen, och solen sken. Kan de vara bättre?

De stör mig inte ens att jag ska iväg och besiktiga min bil, och sedan skynda iväg till fristad för att köpa en veckas föda.
De är nästan helt underbart.

Jag har en lång vecka framför mig. Men de är nästan okej. Får jag fint väder och vara ledig i helgen så är jag nöjd.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Njuta av lugnet innan jag måste hitta stressen och sätta fart, göra mig lite fin så min bil går igenom.

Hörs senare. Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0