Igår var en bättre dag.

Besiktningen i morses gick käpprent åt helvete.
Mina bromsar har slutat fungera, bara sådär!? Kan tro att någon som hatar mig och har något emot mig har mixtrat med dom i natt..
Hur som helst, en ombesiktning väntar. Så jävla tråkigt. Hade verkligen hoppats på att de skulle klaffa, de vore ultimat glädje!

Idag blev de en ordentlig övertid. Jag kom inte ifrån coop förän klockan var närmare sju. De kändes förjävligt! Men nog om detta..

Imorgon bitti kommer mamma förbi här redan vid åtta tiden. vi ska åka ut till min räddande ängel, men jag ville inte att mamma skulle köra min bil, i och med att bromsarna inte fungerar, jag skulle aldrig förlåta mig själv om de hände henne något. Så hon kommer och kör med mig ut, Nemo för självklart åka med mamma. Då är jag glad.

Imorgon kväll efter jobbet ska jag mot göteborg för att fixa hår. De ska bli skoj faktiskt. Alltid trevligt att komma neråt staden. De vore så bra om bilen kunde lösa sig så jag kunde åka med den ner, men annars får kollektivtrafik funka.

Nu har jag o min älskling precis käkat kycklingfilé, klyftpotatis och bea. De va topp!Tack goding!
Vi tog en öl på de, och blanda ihop de med min utmattning så kan de inte sluta annat än i ett dåsigt lugn.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0