Hemskickad från jobbet

Hann inte mer än komma innanför dörren till salongen idag innan jag blev hemskickad.
Jag både ser ut och låter helt förjävlig. Så jag fick vila upp mig och jobba en halv dag idag istället.

Sitter nu här, hemma hos mami, invirad i en filt med mitt kaffe och en liter vatten som jag måste ha i mig! De är den första av dom tre som jag ska dricka idag. När man går på kur så måste man ha i sig så mycke vätska som möjligt, så jag hinkar på så bra jag bara kan.

Nu när jag har till klockan två på mig så håller jag på och återupplever livet som datanörd. De känns otroligt skoj att kunna surfa omkring och kika på sånt som jag var helt besatt av innan, kläder, skor resor, och glo på andras bloggar. Dörren till shoppingvärlden stängde jag när jag kände att de gick överstyr och jag inte riktigt hade råd att ha den sådär öppen som jag hade velat. Men nu när läget är annorlunda och min ekonomi börjar förbättras så kanske, Kanske jag kan tillåta mig själv att våga smygkika lite då o då, och drömma mig bort, just bara för att..

Sommar står på ingång. De är fortfarande satans kallt i vinden och de ser bra mycket varmare ut ute än vad de faktiskt är. så ta på er ordentligt när ni ska gå ut!

Grillning planeras, både här och där. Göteborg är förmodligen första stopp. Sen halmstad.
Vi får ser när de kan tänkas bli. Har fortfarande en rätt så smockad kalender med ''måsten''.

Nu ska jag kurera mig vidare och surfa vidare för att se om ja kan hitta nåt skoj. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0