HemmaSpa

Tänk va roligt man kan ha med ett fotbad.
Äntligen har jag fått hem fotbadet som jag har tänkt hämta från farmor i ett halvår.
Och chrille kom snabbt på varför hon tänkt ge bort de.
Hela min lägenhet skakade när jag satte igång de! Han gällde över att han fick huvudvärk av de, och jag skrattade så jag grät. Han menade på, att ska du öppna dörren sådär när grannarna ringer på och klagar?
Jag förstår bara inte va det var för fel på mina knallrosa mysbyxor o vita linne, de måste varit min ansiktsmask och mina fotbadsfötter han syftade på. hahahaha
Han menade på att jag var någon form av sadist för att jag tog mig ett massagefotbad!? Bara för att de dånade lite..

Haha, nu ska jag snart gå ut med Nemo. Sen blir de sängen. Har köpt nya veckans nu som jag ska skumma igenom innan jag stänger mina blå för idag.

Vi hörs imorgon! De är en ny vecka. Jag börjar med pulver igen. sen ska jag på ombesiktning och Ella kommer på kvällen och gör slingor!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0