Helgen som varit.

de har varit så skönt väder!
i lördags stog jag o räven o knegade från tio till halv två. De blev en go slant och vi var glada o goa som vanligt.
Sen kastade jag o gubben o baba oss i bilen till småland. vi satt ute hela dagen och solen gassade på.
Dom käkade princesstårta, men iomed jag går på kur var de inget för mig!DUKTIGT!

Väl hemma igen så var de lugnt. Ella ringde vid halv tre på natten o ville sova hos mig, så ja släppte in henne o bäddade i soffan.

Söndagen spenderades i största del med kajsa o åsa o ella.
Fixade hår och sådär. Sen var de meningen att jag skulle åkt o tvättat bilen,men de var tväromöjligt en söndag, för resten av borås befolkning had tänkt likadant.
På kvällen satt vi hemma o kollade på wipout, sen stack gubben iväg för att träffa nån kompis.
Så jag tänkte inte sitta hemma o vänta, så jag o baba o räven tog en runda genom borås för egen kraft. Vi prommenerade över en timme, så himla skönt:) De går både fort o är roligt när man pratar hela tiden.

Nu på morgonen har jag varit duktig och betalat mina räkningar, har nog bara en kvar som ska betalat. De känns piss, får sån ångest. De var riktigt mycket räkningar denna månaden med, så de känns som fan och bara skicka iväg 6000- 7000 tusen sådär. aj aj aj .. Men men, i got to do what i got to do.

Idag är de jobb som gäller. ska se om jag kan fjäska med mami om jag kan få tvätta ett par maskiner efter henne idag. Måste verkligen de nu, har knappt ett rent plagg.

Nu ska jag tvätta mitt hår, sen ut med nemo.
ses på jobbet!

Kommentarer
Postat av: ravve

fan kommer mozza och stör dig så sent, måste vart lite små mysigt:P ni satt la uppoe och tjöta hela natten antar jag:D.. tur du klarat gessel(vet ej hur de stavas) provet så de blir lättare att betala räkningar poå 6000-7000kr

2009-04-28 @ 08:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0