Gesällprov 2009

Efter gårdagen igår var jag helt nerslagen. Så otroligt trött, så efter jag hade skissat upp rävens frisyr och skjutsat hem henne efter robinson så stupade jag i säng. Klockan var inte mer än kvart i tio, men jag stensomnade och sov till klockan var halv åtta.

Imorse började dagen med helform och volymföning, följt av herrfinish och vågföning, som sen avslutades med en uppsättning.

Sen när vi skulle in på enskilda samtal för att får reda på om vi hade klarat de, så bankade hjärtat så jag trodde de skulle hoppa ur kroppen på mig.
En rad tjejer före mig kom ut besvikna.
När jag kom in så undrade examinatorerna om jag visste hur de hade gått för mig. Och jag hade verkligen ingen aning!
De talade om att jag hade fått finfina betyg och att jag hade klarat mig.
Ja fattade ingenting, var helt chockad, nästan säker på att ja hade missat på något.
Och när jag kom ut från rummet var de som en idolaudition.
Ja bara skrek! Så jävla kul:)

Så gick de till när Marléne spöade skiten ur dom små frisörtreorna och fick sin gesäll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lysande :=)

2009-04-19 @ 21:22:06
Postat av: Lillasyster

JAK ER STOLT HEST

2009-04-19 @ 22:29:57
Postat av: sofia

Jag visste att du skulle klara det!!!! Du e bara BÄST!!!!! stort grattis ;)

2009-04-21 @ 07:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0