Fredag 24/4

Herrejösses. Är de någon mer än jag som tycker de har gått fort mellan dessa löner? Tjoff! Så var de dax för pengar igen. I like:)

Jag blev som sagt hemma hela dagen igår. Jag och Nemo sov en bra stund, sen var vi hos hussis och tittade på matchen. De var lite mysigt faktiskt. Sen åkte vi hem och somnade.

Idag är de i alla fall jobb som gäller. Allergin känns inte riktigt så elak idag som den gjorde igår, tack o lov!
Kvällen blir hur som helst lugn. Sysselsätta mig tänker jag göra. Då jag har svårast att INTE äta under kvällarna.

Vädret ser underbart ut ute, och igår var de kanon! Nu ska jag dricka mitt kaffe, sen röra mig emot jobbet!
Ciao!

P.s För alla som bor i borås, så är de 30% på Cubus idag, samt 15% på all kosmetika! Passa på, jag ska själv försöka ta mig dit en sväng under min lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0