Direkt från sjukstugan

Nu är de som såhär att mitt upp i allt så är jag galet sjuk. Feber, hostar, kräks och har en hemsk huvudvärk.

Så för att avbryta mitt illamående ett tag så har jag drömt mig bort i inredningens drömmar. Det är dax för mig att skaffa mig en ny säng. Och här är mitt kommande sovrum



Är du lika mycket ikeaälskare som jag? Jag kan knappt vänta på att den nya ikeakatalogen kommer ut!
Hade jag orkat så hade jag tagit mig dit redan idag.
Men måste invänta pengar.
Och på tal om pengar, gissa vem som får tillbaka på skatten??? jaaaaaaaaag :)
Alla små och stora valörer är välkomna.

Nu ska jag göra mig lite te, och fortsätta kurera mig. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0