Den typiska bloggerskan, rasen som expanderar.

En explosion av denna art, som invaderar sverige och modevärlden värre än mördarsniglarna i petterssons trädgård.

När man surfar runt och kikar så är den typiska bloggerskan helt hypad vad gäller mode. De är så utseendefixerade att deras hjärtan slår volter när dom ser sig i spegeln, och dom kan absolut inte låta bli att kika på sig själva i ett skyltfönster.

Dom har ett eget företag, en egen klädkollektion, en egen parfym. kanske en egen barbiedocka. Och på allas bloggar finner du som standard en länk till en oändlig lista av fotosessioner, för deras egos bästa.

Jag är inte hatisk, jag gillar bara inte den typiska bloggerskan.
Ja duvet hon, hon som shoppar varje dag, och som bara måste ut på stan med sin chihuahua i handväskan. För han är hennes allt. Bortsett från hennes favorit fondation från YSL .

Den typiska bloggerskan lägger in bilder på allt hon vill ha, och allt hon har köpt för pengar hon inte har. Skor i oändlighet som bara kostade 1995:- Som alltid ETT KAP. De bara måste sitta på allas fötter!
Som skriver om hur vad och när man äter, att man frossar i godis och glass och pannkakor och gud vet vad.

Nu vädjar jag till er, som nästan har blivit hjärntvättade av dessa blonda/brun -håriga tjejer som överkonsumerar läppglans och fotar hela tiden ( till dessa stackare som har blivit för lata för att skriva och börjat med videodagbok, de gäller er med! ) I alla fall. Ni som läser. De finns ett vaccin! De finns hjälp!

Tillsammans är vi starka.

Maggan AB

Kommentarer
Postat av: El Rävo

Jag säger bara Tacka vet jag Maggan AB!!!!!!!<3

2009-04-12 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0