roadtripsöndag

Jag o ravioli drog vid ett tiden mot göteborg. Först styrde vi kosan mot ikea.
Och de var vi inte ensamma om att ha gjort! För gud va folk där va!
Vi hittade lite småplock och sådär.

När vi var klara där så kände vi väl att vi inte riktigt hade lust att åka hem. Så vi bestämde oss för att fara in i kärnan av hjärtat göteborg för en fika, condecco låg i tankarna. Men istället blev de en lunch inne på liseberg. Vi spelade bort lite pengar utan att håva in någon vinst och kände oss lurade när vi var påväg mot bilen.

Väl hemma igen placerade jag ut mina nyinköpta växter, sen var filmkvällen igång.
The omen stog som förstavisning, sen fortsatte vi på beck, och jag avslutade med taxi.

Nu sitter jag här och planerar sovmorgon på tisdag. Sovmorgon blir de väl inte direkt för jag har en tekniker som kommer till mig vid åttatiden för att pula med mitt uttag. finally!

Jag har föressten bokat tid till min uppskrivning inför mitt gesällprov. 9 / 11 ska ni hitta alla tummar ni kan komma åt och hålla dom håårt håårt för mig!
Sen i april kommer jag till de praktiska, och kommer att efterlysa passande modeller.

Imorgon är de måndag igen och en ny vecka på salongen väntar. Jag gör allt för att hålla mig frisk. Imorse var jag o Nemo på en timmes morgonprommenad. Jädrar va trötta vi var sen. Så nu har vi gjort oss mer än väl förtjänta av en god natt sömn.

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0