On my way to a lighter life

Sedär ja.
Över förväntan.
Jag har druckit cambridgekuren nu i fyra dagar. Och det går bra!
-5 Kg redan. I och för sig är jag väl medveten om att det i början är mycket vätska.
Men jag mår finfint! Och känner mig strålande alla redan. Har fått så mycket komplimanger så!

I tisdags avslutades mitt ätande med en fin och helt underbar middag på Oliven. Helt otroligt mysigt var de! Och gott.

Jag har varit iväg och jobbat idag. Och nu har jag placerat mig på tullen.
Har innan jag anlände hit varit en sväng om akuten.
Ravioli som för övrigt fyller 20 idag ligger inlagd. stackare, på 20 års dagen o allt! De kunde varit mycke mycke bättre..

Igår såg jag en döspännande film. Death sentenece! Sjukt spännande, se se se!

Snart ska jag ta min babbas och åka hem. Vi ska stanna på vägen och handla hem lite kolsyrat vatten.
De blir nog en prommenad sen..

Jag kämpar vidare!


Såhär strålande var jag på salongen idag..


Kommentarer
Postat av: Syster

Sööööööööt!

2008-09-14 @ 22:50:28
URL: http://eell.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 22:54:54
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0