Live life

hahahaha jag är så jeevla dum i hövvet!
Har precis ätit chips o dip. vafan marlene! är de diet? näääääääää de e de kanske inte. Men har jag inte gjort mig förtjänt av de kanske? va? va?VA?????

Imorgon är de jobb. Blir nog ganska mycke faktiskt.
På måndag ska jag pallra mig iväg till gymmet igen!! go go go!!!

I övrigt så är de lite på gång.

Vecka 44 kommer jag i princip inte att vara hemma.
Måndag o tisdag sa jag på kurs på varbergs spa, gissa om jag kommer att ha de skönt? Hope so.
Sen komer jag hem. jobbar onsdag och torsdag och fredag drar vi till sthlm, för mys o konsert:)
Denna gången vankas disturbed, och de kommer bli så grrrrrrrrrrrrrrrrrrymt!! ;)
Blir väl en o annan vända på stan med kan jag tro. So thats why o right back on my diet efter mitt lilla snesteg.. hehe
Sen vankas en o annan kurs framöver. Övning inför gesällprovet!

I övrigt funkar allt fint. jobbar som en dåre. Är blek som en solallergiker, och fattig som en uteliggare.
Varför kunde jag inte ha en förälder som var mulatt? eller smal? hahaha. antar att man inte kan få allt?

Nemisen har varit sjuk. Efter att han fått en kur proviva verkar han vara på bättringsvägen. Blir risdiet för honom och stilla prommenader. Min lilla gossebäbis!!

Nu ska vi vidare. ciao babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0