Its killing me!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, gråter av förtvivlan.
Vet du hur de känns att vara hungrig?
Att man gör detta för sitt eget bästa?
Men att förtillfället inte känns som mitt eget bästa!!
De är kommer driva mig till vansinne!

Ni som inte alls förstår vad jag pratar om, låt mig berätta.

Jag mitt jävla nöt har gått på en kur. Cambridge,. Vilket innebär att tre gånger per dag förtär jag en soppa/shake samt att jag ska intaga 3-4 liter vatten per dag,
Jag får alltså inte äta något! Jag får inte ha mjölk i kaffet. Och allt jag får dricka är vatten, mineralvatten och svart kaffe. Thats it! Inget annat.

Jag är inne på min 6e dag och 5 kg lättare. Borde inte de sporra? Det tycker minsann jag!
Var förfan ute och gick igår!? Helloo.. bränn fett bränn.

Jag vet inte vad jag ska göra. Ska försöka hålla mig ifrån mat i alla fall.  Men för tillfället är de det enda som jag kan tänka på.... Och det gör mig galen!

Jag ska sysselsätta mig med något. Men jag kan inte sätta mig vid tvn. Kanske jag borde duscha? Eller gå en sväng med Nemo? Det borde i alla fall bränna några jävla äckliga fettceller från min kropp. Eller?

Övervikt, må du brinna i helvete!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kom ihåg att de första två veckorna alltid är jobbigast innan hungern försvinner. Du kan ringa om du vill om det blir för jobbigt eller om du bara vill tjöta skit.

Håller tummarna att du klarar detta.

Kram

2008-09-15 @ 21:42:48
Postat av: majsen

Vill du ha ett "specialråd"? Haha, det är bara att kolla i kokböcker och låta magen kurra! Det går över sen, samtidigt som man "´äter/tittar" sig mätt.. Eller gör iordning värsta lyxmiddan med det du är sugen på, så ska du se att du inte kommer vilja röra det.. I know.... :/ Jag kommer hem i veckan! Jag är TOTAL frisk nu! uNDERBART! pUSS kram majsen

2008-09-16 @ 22:14:21
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0