I all hast

De är knappt så jag hinner.

Idag är de söndag, och min lediga dag består av städning.
Har precis varit uppe på tullen och städat ur min bil. GUD va de behövdes!! Nu är den i alla fall fräsch.
Åkte sedan vidare till statiol på kasernvägen och köpte lite luktagott till min cobra. Tvättade av rutorna lite och sådära.
Nice nice.

Nu är jag hemma och mellanlandar efter ett tappert försök att hitta spolarvätska, dock utan resultat.
Ska shaka ihop en drink och kasta mig i bilen för att bege mig till Kim.
Hinner nog en fika hos carro med, har en film som är Daniels som han har letat efter i en evighet, hehe.

Ikväll på schemat ligger de städning hemma. De behövs ett rejält ryck här! Tar med tvätten till salongen imorgon för att få den ren, när ska jag annars hinna?

I veckan fotsätter min diet, och på allvar! Börjar morgonen med varv runt ramnasjön. Ska möta upp chefen där, får väl se om hon vågar sig fram till mig när hon ser att Nemo är med. Hur som helst kan vi behöva lite motrion, alla tre.

Nu har jag inte tid att sitta här mer, måste iväg!Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0