Fredagskväll

De har varit några pestdagar. Faktiskt inte på topp, varken psykiskt eller fysiskt.

Vaknade härom morgonen av att jag storgrät. Jag har fått lite dejavukänsla, och är tillbaka några år i tiden.

Sen känner jag att de tar verkligen på krafterna att jobba såhär. Och min arbetsvecka är inte slut ännu.

Är på tullen nu. Skönt att vara hos mamma o pappa o bara slappa. Måste dock snart dra mig hemmåt. Dessutom måste Nemo ut och kissa.

Imorgon jobbar jag ensam. Har fått nyckeln till salongen och jag är min egen chef. Lite skoj faktiskt, men mest jobbigt. Jag var inte inställd på att jobba imorgon. Men men, de är bara tre timmar så jag lär överleva.

Var i knalleland idag för att se om jag kunde hitta något inför middagen på tisdag. Ska äta på oliven. De ska bli så mysigt :)

Planer nu ihelgen då. Jobba imorgon, måste försöka hitta mig ett par stövlar. lär inte hitta några i stil med Dna. men får leta. ett par bruna och ett par svarta..
söndag. den som lever får se. ska vila o hämta upp min höstgarderob.

Vidare i kvällen! hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0