Förmiddagsmys på stan.

Imorse var min tekniker här och har nu fixat till min tvbild. tackar o bockar för detta.

Begav mig sedan ner på stan i sällskap av en tröttmössa som snällt hasade sig efter mig.
In på Gina Tricot, och jag tror jag älskar dom i stan för där fanns min efterlängtade kappa! Nu är den min! :) Det blev även två baslinnen i svart o vitt.
Vidare in på white, där jag hittade en mysig topp, en ORANGE, vad har de tagit åt mig?
De slutliga besöket gjordes på Make Up Store för att få min concealer, som för övrigt är sjukt bra!

Vi traskade vidare i regnet och beslutade oss för en fika. Vi satte oss på Waynes och tog en latte. mums.Sen var de dax för jobb. Och allt detta hann jag innan klockan slagit 12.00 !!! Va jag är effektiv!

Imorgon på schemat står en fika med Ullis. Got some catching up to do.

Men på schemat nu står tandborstning och plugg! Det är piskrapp på detta, för jag håller på att förvandlas till en datanörd, och det vill vi ju verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0