För evigt söndag?

Nej tack, bespara mig denna onödiga dag av tristess!

Dagen i ära har bestått av att köra som en idiot, fram och tillbaka.
Jag och Nemo begav oss upp till trandared, för att göra min faster vacker.
Sagt och gjort. När det var gjort så skulle vi precis till att börja spela spel. Då ringer min kära far och vill att jag ska hämta han och mamma i borgstena.

Efter allt körande och farande, så har jag i min migrän lyckats strandsätta mig i mitt gamla hem. Tack och lov.
Nu står pappa i köket och lagar söndagsmiddagen. Mysigt att äta ihop hela familjen. Precis som förr.

I övrigt så tänker jag gå omkring och vara irriterad. De trivs jag bra med. Det finns alltid något som retar mig.

Igår var jag och Nemo hos Carro och Daniel. De var sjukt mysigt och jag kunde ha stannat där precis hela kvällen, men dom var bortbjudna på middag, så jag och Nemo for hem för att börja röja i garderoben. Det ska för övrigt slutföras idag.
Ner med sommargarderoben, och upp med vintergarderoben.

Jag har tänkte mycket på vad jag och carro pratade om igår. Och jag tror att jag ska ringa och boka en tid.
Imorgon är det jag som köper mig en kalender. Jag är så gott som handikappad utan detta!

Nu ska jag fördriva tiden med något ännu onödigare. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0