De närmar sig!

Hello gott folk!
Här har ni en som är trött!

Imorse gick ja upp halvtidigt för att åka o ta en kaffe hos mami innan jobbet.
Miryam är ledig idag o över helgen så de är jag som sköter öppning av salongen.

Runt halv tio tiden åkte jag för att hämta upp Sheila och Ida i stan. Dom är så söta såå:)
Vidare till salongen och dagen var igång.
Har haft helt galet mycke att göra idag!
De värker i hela kroppen och de har inte gjort saken bättre att jag var sjuk igår kväll och i morses.

Efter jobbet styrde jag kosan mot knalleland.
Jag gick o suktade efter min kappa som är hur fin som helst, och dessutom gratis om 1,5 kilo.dvs NÄSTA VECKA ;)
De blev ett par byxor istället. så fina så.

Nu är jag hos papi, donald är här o hälsar på. Vi pratar om min upprustning av köket. De ska faktiskt bli roligt. Kanske till och med åker o köper tapeter snart här  framöver.

Får se om jag beger mig mot göteborg imorgon.Beror på hur trött jag är och hur jag mår.
Time will tell.


XOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0