Upswing!

De går bra för Marlene nu!
- 14.5 kilo o ett steg närmare gesällen!
0,5 kg kvar till kläder för 1000 späääänn. oh la LA!

Har pluggat som en tok till provet. Ja o linda satt hemma hos jocke igår. Dom bjöd på så fin mat så,

Och idag gällde de. Jag var helt 100 på att ja inte hade klarat de så jag åkte o tröstshoppade.
Ja va så nere, men blev lite gladare när ja hittade ett par svarta jeans o en aaaaaaaasball tisha.

Så när jag skulle sätta mig i bilen o bege mig till min papi på hans dag med rosor så ringde hon... tanten som är examinator. o säger att ja klarade mig fint och är godkänd.
Troru ja blev glad!!

I övrigt så e idaliii tillbaka. sååå kul o se dig igen. o ge dig aldrig iväg igen för de är såååååååååååå lågt!! =D
Du kan ju glömma att du kommer ifrån våra bingokvällar! Väntar som fan på uppesittarkväll nu!

Ja e påväg o ska ta hand om min tvätt. de går drygt. känner inte fört..

Imån ska jag på tapetjakt.
Övrigt som händer i veckan:
jobb
träning
sola
pilla hemma me grejs
klippa
färga
städa
o spara pengar:D

Nu måste ja ta o sätta på min skiva o dra omkring här o göra lite nytta!!

På lördag firar vi! Eller hur plutten?




Blond o solbränd... De va tider de.
Nu är man en blek brunett .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0